باز كردن قفل فراموش شده گوشیهای نوکيا

16 03 2008

حتما تا حالا شده که روی گوشی نوکیای خود رمز بزارید و یادتون بره که چه رمزی گذاشته بودید ! معمولا اگه به موبایل فروشی ها مراجعه کنید بهتون میگن گوشی باید فلش بشه که این کار براتون هزینه داره . با یک راه حل ساده برای باز کردن قفل گوشی شما در عرض 30 ثانیه میتوانید رمز گوشی خود را باز کنید !

شما به ترتيب زير كارها رو انجام دهید :

1- گوشيتون رو خاموش نكنيد .

2- مموري كارتتون رو خارج كنيد و در يک گوشي ديگه بذاريد .

3- روي اون گوشي فايل منيجر X-plore رو نصب كنيد ( برای دانلود این برنامه اینجا کلیک کنید ) .

4- فایل زیر را دانلود کنید :

Download The Nokia Unlock

5- فايل the-nokia-unlock را که دانلود کردید از حالت زيپ خارج كرده و توسط فايل منيجر در مسير E:\System\Recogs (اين مسير رو قبلا توسط X-plore ايجاد كنيد) كپي كنيد. ( شاید این فایل توسط آنتی ویروس های کامپیوتر به عنوان ویروس شناخته شود ولی ویروس نیست برای رفع مشکل ، آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید )

6- مموري كارت رو روي گوشي قفل شده بذارين و چند ثانیه صبر كنيد تا فايل استارت بشه .

7- حالا گوشی از شما رمز می خواد که شما 12345 رو وارد میکنید .

8- گوشي رو خاموش كرده…باتري رو خارج كنين…مموري كارت (MMC) رو خارج كنين…باتري رو دوباره بزارید… گوشي رو روشن كنين و با كد 12345 گوشي رو باز كنين !

ديديد كه به همين راحتي گوشي شما UnLock شد .

منبع : فرا موبایل

کارها

Information

23 responses

19 04 2008
پوریا

خیلی ممنون جواب داد

22 03 2009
neron

mamanon vali age bekhaim goshi digaran ro baz konim baiad che kar konim

4 06 2009
احسان

mer30.vali man goshim ock nist.faghat lock codesh yadam rafte va lock nemishe.in ravesh javab nadad.mamnon misham rahesho behem begin.kheyli donbalesh gashtam vali …..

15 08 2009
saman

ببین احسان جان …
گوشیت اگه سری 60 ورژن سوم هست باید با برنامه nss درستش کنی

6 03 2010
مریم

اگه گوشی رو خاموش کرده باشیم اونوقت چکار باید بکنیم؟

6 03 2010
مریم

اگه گوشی رو خاموش کرده باشیم انوقت باید چکار کنیم؟

21 07 2009
مریم

گوشی من تا مورد شماره ی 5 بیشتر جواب نمیده . یعنی وقتی مموری رو میزارم تو گوشیم هیچ عکس العملی نشون نمیده …(یعنی رمز نمی خواد ) با اینکه من تو مسیر ذکر شده برنامه رو نصب کردم . میشه کمکم کنید ؟ رمز گوشیم رو فراموش کردم . مدلش 6630 هستش

10 10 2009
جواد

سلام من با راهنمایی شما فایلX-ploreرا بر شاخه درایوe:نصب کردم ولی با هیچ پیغامی مواجه نشدم هنوزم ازم کد کوشی را مخواهد مدل گوشی6670 میباشد متشکرد

29 12 2009
معصومه

سلام مدل گوشی من نوکیا 5610 هستش و این نرم افزاره روی گوشی من نصب نمیشه خواهش میکنم کمکم کنید.

22 02 2010
مهدی

salam , baraye manam in moshkel pish omade lock code gozashtam vali alan yadam nis mishe barname ro baram email bezanin.
akhe soursesh inja nis
mer30

9 03 2010
ali

سلام و متشکر از راهنمائی
گوشی من 6220نوکیا است کیت اصلی خراب شده با وجودی که مموری در قبل از خرابی گوشی دارای پسورد نبود حالا که میخوام از مموری استفاده کنم پسورد ازم میخواد لطفا راهنمائی ام کنیدچگونه مموری کارت را باز کنم با سپاس

3 07 2010
محمد حسن

سلام گوشی من سری 60ورژن3 است چیکارکنم

22 08 2010
yadollah

سلام من موبایلم قفل شده و کدی هم که زدم یادم هست ولی میزنم الان کار نمیکنه اگر بشه راهنمایم کنین ممنون میشوم …موبایلم n73 imei: 353546/02/292397/8

15 09 2010
amirrezaghane

گوشی من 6120 است رمز lock code ان را فراموش کردم باید چیکار کنم

23 09 2010
ERAJ POOREISA

بد نبود دمتون گرممممممممممممممممممممممممممممم
ايميل بديد:POOREISAE@YAHOO.COM

30 09 2010
میلاد

alt tonasli be kant

30 09 2010
میلاد

مرا از دیدگاه‌های پس از این، به وسیله‌ی رایانامه آگاه کن…………….

8 11 2010
زنگوله

آخه کونی من روشی که میگی رو میرم بیا گوزه من رو بخوور با این روشه تخمی تخیلتیت
شفته کس بیا می کنگه بو هاکن شله کسه شفته گی کنگ

21 11 2010
اهورا

سلام
خسته نباشید ببخشید من یه سوال داشتم
گوشیه من ویروسی شده و باید فرمت بشه تا بتونم روش برنامه نصب کنم واسه فرمت کردن هم کد میخواد کدش رو هم فراموش کردم اگه میشه من رو راهنمایی کنید
موفق باشید

19 12 2010
محمد

سلام من رمز مبايلم فراموش كردم مل نوكيا n97 mini مي باشد خواهشمندم راهنمايي كنيد تا باز كنم

16 01 2011
عليرضا

با سلام من يك گوشي چيني ZTC L600 دارم رمز ورودش رو فراموش كردم وقتي روشن ميكنم رمز ورود ميخواد از شما خواهش ميكنم كمك كنيد؟؟؟؟؟؟؟

25 01 2011
roholaa

باسلام از مطالب مفیدت ممنونم من یه گوشیpantechG200 ویه گوشی چینیoppo s520 دارم که رمز گوشی هر دوتاشونرو فراموش کردم وگوشی چینی هم سیمکارت ها رو نمیشناسه وپیغامno servis میده ممنون می شم راهنماییم کنی واگر میشه برام ایمیل بزن مرصی

8 02 2012
Sarcena

Agha man gushim 1280 memory nmkhoreee chkar bayad bokonam khooo??

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

